středa 1. listopadu 2017

TD DIÁŘ - INFO O EXPEDICI

Krásný večer,

tak po odstranění prvotních drobných potíží byl eshop poštelován a prodej spuštěn a po dni provozu se zdá být vše ok a už to jede jako po drátkách, ťuk ťuk. Račte vstoupit: eshop.terapiedomova.cz.


Dnes se do všech koutů republiky rozjely první balíčky, nejrychlejší z vás by už mohli zítra rozbalovat :)
Další řada přijatých objednávek se vyřizuje a odchází zítra, nebo ihned po připsání platby.

Chci vám strašně moc poděkovat za nákup, důvěru a přízeň, mám nesmírnou radost, kolik známých jmen a adres tvoří letošní seznam, kolik z vás se vrátilo pro novou náplň a zvolilo pro další rok zase TD Diář. Vážím si toho o to víc, že je nový diář i náplň zase o něco dražší, bohužel to bylo nevyhnutelné (a to jsem se ještě snažila to tlačit co nejníž). Na druhé straně vám to ale snad vyváží mnohem svižnější proces expedice i samotné provedení nové verze.

Užívala jsem si tvorbu, výrobu a teď si užívám i konečné balení. Pevně doufám, že vy si budete užívat zase rozbalování a především pak každodenní používání.


Kdyby se přece jen něco nepovedlo, prosím, dejte vědět na reklamace@terapiedomova.cz a pořešíme, co bude potřeba.

Srdečný dík,
Fi

P.S.: na video jsem rozhodně nezapomněla, je natočené, sestříháné a dodělávám titulky. :)

34 komentářů:

  1. Super, my už s kamarádkou objednaly a přijdeme si jako malé holky, které čekají na Ježíška :D

    Takže letos bude Fí rychlejší expedice oproti loňsku? :)

    Bože, jak já se těším na další vyplňování :D

    Děkuji za Tvou kreativitu :*

    P.S. Držím palce, ať jsou diáře v co nejvíce kabelkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se to úplně bojím vyslovit, ale neobjevily se žádné komplikace ani okolnosti, které by bleskové expedici bránily, a nově přikoupené moduly v obj. systému se taky ukázaly být velmi nápomocné.
      Tak snad ani to vaše čekání nebude dlouhé! :)

      A moc děkuju! ♥

      Vymazat
    2. Tak to je super, klobouk dolů. Musí to být záhul a šílená zodpovědnost.

      Jak za tisk, expedici..

      Aktuální diář se mi moc líbí..

      P.S. Před časem jsem psala recenzi.. :) http://www.svetpodleniky.cz/2017/05/diar-terapie-domova.html

      Vymazat
    3. Děkuji, moc pěkná recenze! ♥ Tak snad Tě ta letošní zalaminovaná stránka potěší a vydrží víc :)
      Jinak jsem koukala, že platba za Tvoji objednávku ještě pořád nedorazila a vzhledem k tomu, že vidím, že na ni natěšeně čekáš už od prvního dne, tak by možná stálo za to se na to podívat, jestli třeba není problém ve VS atd...jestli se to nepřipíše k dnešnímu poledni, tak se s tebou spojím a podíváme se na to, co říkáš?

      Vymazat
  2. Tak jsem také objednala a moooc se těším. :-)Přeji, ať se dobře prodává. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Čičina v profilovce je Vaše? Pokud ano, bude mít určitě taky radost - z toho šustivého hedvábného papíru. Náš kocour si s ním vyhraje v jakékoli formě, nejradši má, když mu udělám kuličky, to pak hraje hokej.
      Papír je bez chlóru a kyselin a nebarví, takže bez obav.

      Vymazat
    2. Přesně tuto nemáme, ale žijí s námi dvě kočičky a myslím, že bude o zábavu postaráno. ;-)

      Vymazat
  3. To je přesné, jako dítě co se těší na ježíška. Už se nemůžu dočkat až zazvoní pošťák. Jen se k tomu nesmí dostat manžel, by mi to schoval až pod stromek. A to bych tedy asi nepřežila ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Akorát kamarádka objednala ;-) Letos objednáváme poprvé, Vaše stránky jsou naším letním objevem ;-) a jsou prostě super!

    Děkujeme!
    Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím (znovu),
    nějak se mi podařilo předchozí komentář smazat (očividně mám dneska dobrý den), takže píši znovu.

    TD diář mě zaujal už loni, ale protože jsme nikdy moc diářový tip nebyla, tak jsem odolala. Ale letos už prostě odolat nelze. Jeden kousek (ten šedý s kotvičkami) jsem si objednala, a ráda bych o něm napsala v průběhu roku pár článků. Něco jako recenze, postřehy, jak jsem spokojená a tak. Jak už jsem psala - nejsem zrovna diářový tip a doufám, že právě investování do tohoto diáře mě dostrká, abych si do něj opravdu začala zapisovat. Doufám, že se z toho stane něco co budu mít ráda. Takže tak. Dej mi prosím vědět, zda by ti pár článků o diáři uveřejněných na mém webu nevadilo.
    Díky a přeji hezký den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Cathy, nemám vůbec nic proti, naopak, myslím, že lidé mají rádi nezávislé recenze, tedy takové, které nejsou prodlouženým marketingovým nástrojem výrobce a nejsou k vidění ve (stejným jazykem psaných) recenzích hned na pěti blozích :) Takže dávám nadšený souhlas, i s tím rizikem, že se ti nakonec diář třeba vůbec líbit nebude nebo se ti neosvědčí a "skončí to fiatem". :)
      Takže se budu (lehce nervózně) těšit. Dej potom odkaz! :)
      Moc děkuji za vzkaz a za objednávku. ♥
      Fi

      Vymazat
  7. Nechávám si růžové kotvičky z loňského roku, letos jsem si objednala jen kalendárium. Také se moc těším. Práce Vaším s diářem mě moc baví;)) JN

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, prosím, jak je to s vytisknutím jména na první stránku? Diář mi bude asi objednávat přítel, tak má napsat moje jméno do poznámky pro prodejce? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jména letos vytisknout nepůjdou (ta první stránka je zalaminovaná a kdyby se to muselo dělat ještě před laminací, musela bych mít soupisku všech jmen už někdy začátkem zaří).
      Takže jedině pak doma dodatečně nějakým hezkým fontem nebo i barvičkou vytisknout, zastříhnout a vlepit, nebo pokud máte hezké písmo, vepsat tím přiloženým popisovačem.

      Vymazat
  9. Taky už mám objednáno. Letos komplet, plástve už chtějí vyměnit :)
    Recenzi také chystám, ale otázka je, jestli je ještě třeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Náhodou, kolik recenzí psaných po roce dvou používání, člověk vidí? :)

      Vymazat
  10. Je krásný! Zatím si o něm nechám zdát a možná příští rok :-) ať se dobře prodává.

    OdpovědětVymazat
  11. Zmínila jsem se Ježíškovi a budu napjatě čekat, jestli... ;) Myslela jsem, že si pořádný diář koupím až s nástupem do práce, ale když jsem viděla všechny ty skvělé vychytávky, chlívečky na tipy na dárky či výlety, bylo mi jasné, že nic lepšího nikde nenajdu a čekat není na co :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už tam pár pánů objednávku poslalo, tak budu držet palce, ať je mezi nimi i ten Váš ;) A když ne, tak si můžete udělat radost sama. Navíc jde o naprosto legitimní výdaj týkající se provozu domácnosti a rodiny... ;)

      Vymazat
    2. Taky jsem se zmínila a Ježíšek (asi že jsem byla hodná) diář objednal. Jen nevím, jak do těch Vánoc vydržím, těším se zase jako malá :) Fí, máte úžasný blog, díky za něj!

      Vymazat
    3. Veverko, děkuji! :) Do příštího dílu Podzimního plánu chystám odškrtávání dní do Ježíška pro děti, aby viděly, kolikrát se ještě vyspinkají - možná si ho taky můžete vytisknout :D ;) ;) ;)

      Vymazat
  12. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli budete dělat vnitřní vybavení kalendáře pro 6 ti kroužkové diáře? Loni jsem je od Vás měla a chtěla znovu objednat a nemohu je v eshopu najít :-(děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, je mi to moc líto, ale od těch 6 kroužkových náplní jsem musela upustit, řešila jsem s tím v průběhu roku sérii problémů (někomu trochu drhla v kroužkách, protože všechny ty 6kroužkové nemají vždy na chlup stejnou rozteč; lidé si omylem objednávali šestku do 4 kroužků, já se občas přehmátla při balení, a tiskárna pravidelně provrtala celý náklad 4x a pak musela dotiskávat další náplně, přinášelo to prostě tolik komplikací, že jsem se rozhodla to zrušit.
      Mrzí mě, že vás musím zklamat, pokud jste byla spokojená.
      Děkuji za pochopení ♥

      Vymazat
    2. aha tak to mě mrzí, za ten rok jsem si na diář zvykla a těšila jsem se na další. ALe Vaše rozhodnutí chápu.Budu muset tedy vyhledat jiné náplně, ptž asi ta se 4 kroužky se mi nepodaří upravit tak aby pasovala do šestky :-(

      Vymazat
  13. Dobrý den, tak mám kalendář doma. :-)Děkuji za milé oslovení, za jemné balení... :-)Nyní zbývá zabydlit ho, naučit se používat. Musím si ještě několikrát pustit Vaše videjko a pak to půjde samo. ;-)Pěkný den. D.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den,

    včera mi dorazil již 3 diář v pořadí. :) Vůbec si nyní nevím rady s jeho "složením", resp. s uspořádáním. Chtěla bych poprosit o nějaký návod či TIP na to, jak si ho uspořádat.

    Děkuji moc,
    Lucie.

    OdpovědětVymazat
  15. Díky, diář mám doma, největší radost mi asi udělalo oslovení na balíčku:-) Tak mi už dlouho nikdo neřekl! Desky vyměněné s jinou paní (toužila jsem po červených jahodách) a pomalu se zabydluje. Jestli je nějaké video s tipy, ráda se mrknu, s určitými částmi si nevím tak úplně rady, na žádné video jsem však zatím nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám se. .) Také bych byla ráda za nějaké tipy na sestavení diáře.

      Vymazat
    2. Já našla toto staré videjko: http://terapiedomova.blogspot.cz/2015/12/fi-lmove-studio-uvadi.html, ale třeba nám ještě někdo poradí. Zatím také jenom prohlížím. ;-) D.

      Vymazat
  16. balíček s novou náplní a dalším dorazil, jako minule obrovská spokojenost, jasně, malinko dražší, ale ráda do diáře investuju....
    ..balíček tak jak je předám i s báječným oslovením Ježíškovi a už se těším až naplním své zamilované šedé kotvy (stále jako nové:-)) děkuji!! Jana z Prahy

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.