středa 1. února 2017

Návyk měsíce: Debordelizace 15 minut denně

Ano, už je zase prvního, to to uteklo!
Lednový návyk měsíce střídá nový a tím se pro měsíc únor stává:


Tak, opět se vracíme nejen k základům FlyLady, ale jednomu z prvních článků ze samotných začátků tohoto blogu. V něm celý tento patnáctiminutový návyk shrnuji a vysvětluji:
Začínáme - sbohem, krámy!

Pokud jste v programu FL noví, čtěte důkladně a návyk nešiďte; v přeplněné domácnosti se totiž prakticky nedá udržovat pořádek a uklízení je po všech stránkách daleko náročnější. Hrozí zacyklení a rezignace. Pryč se vším nepotřebným, nepoužívaným a neoblíbeným. 1/4 hodinka denně vás tolik neunaví a na konci měsíce za vámi bude čistých 7 hodin svižné práce!

Pokud si nic osvěžovat nemusíte a už máte blahodárnost tohoto návyku vyzkoušenou v praxi, jistě se rovnou pustíte do díla, debordelizaci je totiž potřeba pravidelně opakovat. Naštěstí všechna další kola jsou vždy mnohem lehčí a kratší než předchozí!

Před akcí si vždy natáhněte kuchyňskou minutku nebo stopky na mobilu ať se nezaseknete, a jeďte!

Krásný únor!

6 komentářů:

  1. Skvělý návyk! Lednový jsem zvládla na jedničku a přijde mi už normální mít stále krásně čistý dřez :-) Patnáctiminutovka je super, už se těším na konec února, jak to bude znát :-)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás v kuchyni to vypadá i během dne stále dobře :-) Čistý dřez a uklizená kuchyň se stala běžnou praxí. Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, po kuchyni je to přesně to co potřebujeme dál :-) všechno se to zlepšuje a i doma se mi lépe dýchá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, debordelizaci potřebuje naše domácnost jako sůl. Jen musím nějak pořešit to časování - vždycky když natáhnu minutku, tak zákonitě přijde jedno dítě, že chce kakat, nebo začne druhé řvát, že chce něco jiného... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lednový návyk jsem zvládla na jedničku a stále jej dodržuji, únorový se mi také líbí, jen si ho asi malinko upravím, protože jsem kompletní debordelizaci dělala na podzim a od té doby to průběžně udržuji, takže nemám co vyhazovat :) takže natáhnu minutky a vždycky něco poklidím, setřu prach, umyju dveře apod., abych si mohla odškrtnout políčko v diáři - to je moje největší motivace, díky za něj! :) Kamila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :)