neděle 30. června 2019

Vzpomínky na školní rok


Nemám problém si vybavit co bylo takřka přesně před 35 lety: bylo mi osm, moje třída odjížděla na školu v přírodě a já trávila poslední červnové dny v nemocnici s mononukleózou. Na takové příkoří osudu se opravdu nezapomíná (ovšem díky jedné báječné zdravotní sestřičce jsem zase objevila Hanu Hegerovou a taky mi na dlouho učarovala profese zdravotní sestry - než i mně v hodině dvanácté došlo, že někdo tak roztržitý a chaotický nemůže mít na starost medikaci a péči o bezbranné pacienty - to by bylo nebožtíků!).

Pak je ale zajisté strašně moc dalších momentů, které si už nepamatuji vůbec, protože nikomu - ani mně - tehdy nepřišly nijak pozoru a pamětihodné. Přitom by mě dneska i ty zdánlivě nepodstatné detaily zajímaly! A tak jsem se rozhodla svým dětem dělat stručné pamětní listy, které by alespoň v bodech zaznamenávaly některé milníky. Když teď vidím, že desetiletý syn neví, co dělal před dvěma lety, jsem ráda, že je máme!

Ty letošní jsem udělala ve dvou designech a ráda se o ně podělím. Nechte dítě list vyplnit (mladší s vaší dopomocí) a založte jej do desek k výkresům, dílům a pracím letošního ročníku, společně s fotografií.

Doufám, že vám i vašim dětem vykouzlí záznam po letech úsměv na tváři a vyvolá nostalgické vzpomínky na školní rok 2018/19.

Formát A4. Stahujte a tiskněte níže:

Melouny
Vlnky


Báječné prázdniny!

Fi ♥

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. To je TOP! Naše holky si je vyplnily, mají krásnou památku. Děkuju!! xoxo

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, to je krása, škoda neaktualizovat ;-)

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.