sobota 6. ledna 2018

K+M+B 2018

Včera vyšel náš mladík ze školky s korunou na hlavě, představil se jako Bazar a zazpíval:

My tři králové jdeme k vám,
štěstí, zdraví vinšujem vám...

Já v umělecké performanci značně pokulhávám, tak jsem vám jen chtěla popřát Christus mansionem benedicat, kristus požehnej tomuto domu, a přikládám k výtisku decentní tahák do předsíně, který vám nedovolí zapomenout K+M+B ;)



 

 





Tři barvy na výběr. 
Formát A4, já vytiskla v 50% velikosti, ořízla a dala do menšího rámečku a postavila na komodu do zorného pole při odchodu z domu. Líbí? :)

3 komentáře:

  1. To je super..Bazar mě pobavil..jinak i jako dárek je to moc hezké..Přeji krásné dny a děkuji za zásilku nového obsahu diáře. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát jsem to psala na Facebook, že přezdívka Bazar u nás teď asi nějakou dobu pofrčí :) Přesně ten materiál do diářového listu s průpovídkami a vejšplechty našich dětí :D

      A děkuji za objednávku, z vás "vracejících se holubiček" mám největší radost. Mám krátký timeout a pak začnu přemýšlet koncept dalšího roku :)

      Vymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.