neděle 11. ledna 2015

Den 15. - POŽEHNÁNÍ DOMOVU - pondělní úklid


Utíká to jako voda a už načínáme třetí týden s FlyLady!

Zítra je PONDĚLÍ, máme pravidelný větší pondělní úklid  (Weekly Home Blessing)
Věnujeme se oblasti koupelny + jedné další extra místnosti nebo zóně
Pokračujeme v návyku měsíce, kterým je Udržování čistého dřezu





Den zahájíme ranní rutinou pro úspěšný start
 
Úkoly tohoto dne

  • Vyměňte povlečení
  • Vyluxujte všechny podlahy
  • Utřete prach
  • Vytřete podlahy
  • Vyleštěte zrcadla a dveře vč. klik
  • Vyhodťe starý tisk a katalogy
  • Vysypte všechny odpadkové koše

Mise tohoto dne v oblasti koupelny je jedna z nejblíbenějších činností samotné FlyLady;
Věnujte 15 minut vytřídění koupelny, resp. skříňkám s kosmetickými produkty a léky. Vyhoďte prošlá léčiva, laky na vlasy, gely, šampóny, kondicionéry, tupé žiletky, vyschlé laky na nehty, staré prošlé produkty, které se válí po koupelně, nebo nebyly použity v minulém roce ani jedinkrát.
Popadněte pytel a vyhazujte. Neschraňujte to tam jenom proto, že "to možná budete potřebovat", "někdy se to může hodit" nebo "to stálo moc peněz". To je ideální živná půda pro chaos.
Buďte nekompromisní a vyhazujte!

Pokud jste úplný začátečník, ignorujte seznam v celé své délce, nebo si vyberte jen něco, ale hlavně věnujte 15 minut debordelizaci. Vyhoďte vše staré, rozbité, nepoužívané, nadbytečné a neoblíbené.

Udržujte váš dřez čistý a den zakončete VEČERNÍ RUTINOU

Krásný nový týden! 

4 komentáře:

  1. Ahoj, pokud jsem našla Váš blog teprve dnes, mám začít dnešním, 15. dnem, nebo začít dnem 1? Díky za radu, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jano, srdečně vítejte a naskočte rovnou do 15. dne :) úkoly se pořád opakují, takže vám nic zásadního neuteklo. Jen ty pondělky bývají náročnější, tak to nepřežeňte. FL doporučuje zpočátku víc vyhazovat, než uklízet a já s ní jenom souhlasím.

    Starší příspěvky doporučuju spíš pro inspiraci a motivaci, ale držte krok s námi a dělejte aktuální program :) Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem začala v sobotu :-) Předpřipravila jsem si půdu - vyluxovala jsem a vyprala hory prádla. A dneska jsem dala jen ranní rutinu, včera večerní a pustit pračku. Více jsem nezvládla. Jo, zvládla jsem udělat s rozmyslem večeři. Ta podlaha si na vytření bude muset ještě týden počkat. A prádlo pověsil manžel, tak se to u nás má. :-) Díky za Váš blog. K.

    OdpovědětVymazat
  4. Žížalo, hlavně v klidu, nejsou to závody, jde o najetí do systému. Později bude všechno snazší a půjde to od ruky :)

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.