Jak a k čemu bude sloužit?
Protože někdo má hodně přátel, jiný zase hodně dětí a příbuzných jako Macháčků, nemusí některé listy diáře stačit a je potřeba si jich pár dodatečně dotisknout.
Pro tyto účely vznikla uzavřená zóna, ve které máte ty soubory, o které jste si v minulosti psali/y a nechali si zasílat nejčastěji, a taky nějaké úplně nové navíc. Třeba v podobě listů pro dětské vtipné hlášky, menstruační kalendář i s možností záznamů o bazální teplotě, nebo tabulku k finanční kartě, do které se dají psát průběžné výdaje za drobné nákupy.
Všechny majitelky TD Diáře 2018 nebo kalendária 2018 si proto mohou zřídit přístup do této sekce a pro vlastní potřebu tisknout vše, co je v ní k dostání. Aktuálně třeba měsíční přehled pro prosinec 2017, aby fungl nový diář nemusel čekat do Nového roku a prosinec se mohl začít plánovat aspoň na dvoustraně. :)
Průběžně budou přibývat i soubory z různých speciálů na blogu, jako je teď např. Podzimní/vánoční plán.
Souborů zatím není tolik, aby měly nějaký speciální rejstřík, jsou zařazeny do několika okruhů podle potenciálního použití.
Jak se k nim dostanete?
Běžte na www.terapiedomova.cz a v horním menu klikněte na záložku Klientská zóna.
Zobrazí se vám podmínky vstupu a přihlašovací tabulka (Sign up).
Protože aplikace bohužel nemluví česky, přikládám obrázek, aby bylo jasné, kam se co vpíše.
Pro vstup použijte emailovou adresu, pod kterou jste vytvořili svou objednávku, a jako heslo vyplňte číslo faktury, které jste obdrželi po nákupu, aby Vás systém poznal a spároval :)
Vaše žádost bude odeslána.
Vstup bude schválen cca 2 týdny po nákupu, v případě opakovaných objednávek a známých či aktivních členů TD i dříve ;).
Jakmile k tomu dojde, dorazí vám automatický email tohoto znění a vstup přes Vaše přístupové údaje bude umožněn, opět přes vstupní formulář, ujistěte se, že je přepnutý na Log in.
Po tomto emailu máte umožněný vstup pod vašimi přihlašovacími údaji. Přihlašujte se ve formuláři Login.
Co dělat, pokud Vám diář někdo věnoval a neznáte číslo faktury?
Napište jméno nebo email dárce, svoji emailovou adresu, oba údaje spáruju a pošlu Vám vlastní přístup.
Diáře kupovala kamarádka a chcete mít obě vlastní přístup?
U sdílených objednávek na víc diářů nebo kalendárií lze na jedno číslo faktury vytvořit odpovídající počet přístupů z více míst. Napište mi na email info@terapiedomova.cz požadavek, uveďte číslo objednávky a emailové adresy, které chcete pod daný účet přidat.
Soubory jsou samozřejmě ve formátu A5, jsou uloženy v pdf, prosím, kontrolujte si vlastní nastavení tiskárny, nezapomeňte, že některé soubory jsou kvůli kroužkům orientovány víc nalevo nebo napravo, ať vám potom text nezasahuje do kroužků. Jiné soubory taky mají vodorovný layout (rozvrh hodin, MS kalendář - kontrolujte nastavení.
Doufám, že vám listy přijdou vhod a s výtiskem nebudete mít potíže! ♥
Fi
Ahoj,
OdpovědětVymazatza mě je tohle skvělý nápad. Zrovna jsem včera vyplňovala "lékaře" a až jsem měla stránku vyplněnou, tak mi došlo, že jsem si ji měla napřed okopírovat, protože se mi lékaři, ke kterým chodím pravidelně na jednu stránku nevejdou. Takže za mě je tohle "klientské centrum" super věc. :) Děkuji a přeji mnoho úspěchů i nadále.
Btw. Přikládám odkaz na povídání o nákupu, kdyby vás zajímala zpětná vazba. ;) http://www.cathychloupkova.cz/2017/11/trocha-organizace-nakup-na-eshopu-td.html
Děkuju za odkaz.
VymazatRecenze moc pěkná, díky i za ni! ♥ Snad se diář osvědčí :)
Postupovala jsem podle vašeho návodu a už jsem dostala email, který je zobrazen výše (Hi, there). A co dál?
OdpovědětVymazatMůžete jít na tu stránku "ke stažení" a stahovat. Vaše přístupové údaje už fungují.
VymazatDíky, těším se, příjemné takový servis navíc, vážím si toho.
OdpovědětVymazatSuper, díky moc za takový servis!!!
OdpovědětVymazatRádo se stalo, snad se to osvědčí a bude to dobře fungovat. :)
VymazatFunguje! Jen u některých dokumentů se mi ořízne při tisku část tabulky popisků vlevo (třeba cukroví suroviny 2 nebo menstruační cyklus). Netušíte, jak se tomu vyhnout? Díky za radu!!! M.
VymazatMně se to teda neděje, ale zkuste buďto nastavení okrajů co nejužší, anebo přizpůsobit velikost tisku stránce (fit to page). Je to jen o nastavení tiskárny, je třeba si s tím pohrát. Jediný problém nastane u výtisku prosince, který má vzorek až na samý okraj stránky, tam se to při domácí stránce o pár mm nevytiskne, ale nemělo by to být nijak dramatický...
VymazatDejte vědět!
Děkujeme;) je to skvělý nápad! Do teď jsem si originální stranky schovavala, a pouzivala kopie, abych o ně nepřišla;)
OdpovědětVymazatFi, prosím, já jsem v tomhle směru natvrdlá, když jsem objednávala diáře dva a k tomu ještě pro sebe náplň, jak mám zažádat o vlastní přístupy pro kamarádku a ségru? číslo fa mám..
OdpovědětVymazatBuď ať se pod svojí adresou a společný číslem fa zaregistrují samy (já si s nimi ten přístup vykomunikuji potom dodatečně), anebo napište mail (info@terapiedomova.cz) s oběma adresami a já to spáruji ručně. Tyhle "multiobjednávky" nejsou problém, jen prostě potřebuji znát emailovky, protože jinak je ten systém bude odmítat a já vlastně taky, když nebudu vědět, kdo se tam dobývá :) Takže stačí jen stručná data a obratem se to vyřídí.
VymazatDobrý večer, jsem z toho nějaká zmatená, zadala jsem e-mailovou adresu a číslo faktury a teď to po mě chce nějaké heslo, to mám prosím počkat až bude žádost schválena, zkoušela jsem tam totiž něco zadat a hodilo mě to zpět na ten začátek, děkuji za info :-) Lenka
OdpovědětVymazatDobrý večer, podařilo se Vám odeslat tu žádost? Nezadávala jste údaje do tabulky Log In? Je třeba překliknout na Sign up (link pod tabulkou Log In) a pak teprve zadávat e-mail a číslo faktury pro odeslání žádosti. Michaela
VymazatAno, prosím, ujistěte se, že údaaje dáváte do správného formuláře. Ten se dá překlikávat na registrační/přihlašovací (sign up/log in). Jako první by se měl zjevit registrační. Po jeho vyplnění odešlete žádost. Poté, co vám přijde potvrzení, že byl přístup schválen, a kdykoli později se budete přihlášovat - logovat - přes formulář log in. :)
Vymazatděkuji, už se mi to povedlo, njn já neznalec angličtiny, jsem si to vše musela hodit do překladače, protože jsem to zkoušela pořád dokola a pořád špatně :-) jupííííí a jsem tam....... díky Lenka
VymazatJinak tam vidím už přidaných 166 členů a aktivitu, takže to snad funguje. Ta přihlašovací aplikace není úplně uživatelsky nejpříjemnější a nemluví česky, ale snad to po nějakém úvodním osahání a osmělení bude ok. :)
OdpovědětVymazatMilá Fi, jste naprosto úúúúúžasná!!! Udělala jste mi velkou radost - mít takhle všechno pohromadě a nemuset doplňovat papírkama :-) A navíc ten prosinec- to mám radost velikou...smutněla jsem, že musím ještě čekat na svůj diář....ale už nemusím :-) Je můj první od Vás a už teď vím, že je to láska!!! :-) Děkuji. Krásný prodloužený víkend. Petra
OdpovědětVymazatTak tohle je úžasný servis - kdybych do teď váhala nad koupí, tak tohle by mě už určitě přesvědčilo (ale neváhám, už mám kalendář "dávno" doma :) ). Do originálů je mi totiž často líto psát, tak si je radši okopíruji a píšu do kopií - ale ty zas nevypadají tak hezky jako originál .. PDF ke stažení je tedy ideální řešení :)
OdpovědětVymazatJen mám nějak problémy s přihlášením: včera večer jsem se registrovala a k mému překvapení mi vzápětí přišel potvrzovací mail, že mi byl přístup schválen (čekala jsem, že to třeba bude nějakou dobu trvat)... ale i když mám mail o schválení přístupu, nejde mi se zalogovat - píše mi to stále, že mé členství čeká na schválení (Your member request is waiting approval from the site owner). Jak tedy poznám, že už se mohu přihlásit? Nebo pro to mám ještě něco udělat? Děkuji. Lenka
Tak už mi přišel druhý potvrzující mail (původní byl od Terapie domova, tenhle je od NoReply) a přístup mi funguje - děkuji moc. Le.
VymazatDiář jsem objednala v úterý a ve čtvrtek už byl doma. Ale manžel mi ho sbalil, že jej dostanu až pod stromeček. No nevadí, ale fa mi dojde e-mailem nebo byla součástí? Díky moc. J. Riegertová
OdpovědětVymazatDobrý den,dostala jsem email,že mi byl přístup schválen,ale nefunguje to....co s tím?Přišel 16.listopadu od terapie domova...
OdpovědětVymazatNo takhle s tím nic neudělám, když nevím, kdo píše :)
VymazatAle obecně - pokud jste zadala email a číslo faktury a přišel Vám mail přesně v tom formátu jako na printscreenu výše, tak byste neměla mít problém s přístupem.
Mám stejný problém. Pořád se mi objevuje, že mám špatné heslo, přestože mi byl přístup 25.11. schválen. Tak jsem zkusila heslo změnit, přišel mi e-mail s odkazem, na který mám kliknout - a kliknout se nedá. Netuším, co s tím dál... T. Vítovcová
VymazatTV: koukala jsem se na to a normálně jsem se pod vaší emailovou adresou a ČF napoprvé nalogovala (viz screenshot v odkazu), zkuste to ještě znova a dávejte pozor na to, abyste klikla na Login, ne Sign up. Normálně by vás to mělo pustit dál.
Vymazathttps://drive.google.com/open?id=11m7kCG3S5Q3B9Sr9URqrcghasOZnvt47
Tak už mi to funguje. Asi byla zrovna nějaká špatná konstelace hvězd či co... Děkuji za péči :-) Tereza
VymazatTak nevím co dělám špatně. První email mi přišel, ale druhý už skoro týden ne. ČF 2017000687. Jitka
OdpovědětVymazatJitko, to Vaše přihlášení mi to nechtělo vzít (asi nešla párovat emailovka s ČF), ale protože Vás znám, tak jsem to schválila, a to už 19.11.
VymazatUrčitě už teď vidím, že jste asi zadávala číslo objednávky, místo čísla faktury, ale když se td zkouším nalogovat místo vás, tak mi nebere ani jedno z těch čísel, nedávala jste tam nějaké svoje vlastní heslo? Zkuste jít na web a nalogovat se. Kdyžtak bychom to nějak resetovaly a udělaly znova. Dejte vědět :)
Dobrý den, prosím o radu - nepřišel mi druhý potvrzovací email, č. faktury 2017000771. Když jsem zkusila přihlášení na jiné číslo faktury, hlásí to e-mail jako obsazený a operaci nelze dokončit. Děkuji Jitka M.
OdpovědětVymazatUf, už jsme se lekla, že to zase nejde, až po chvíli se mi rozsvítilo, že už jsme to vyřešily po mailu :D
VymazatDobrý večer,diář koupený nemám, tvořím si svůj, nicméně bych ráda některé listy použila. Uvažujete nad tím,že by se za poplatek klientská zóna zpřístupnila i nemajitelkam diáře? Děkuji.
OdpovědětVymazatDobrý den, zkusím nad tím pouvažovat, ale nic neslibuji, zatím nevím, jak to technicky provést.
VymazatCo na e-shop přidat položku "vstup do klientské zóny", zaplatit a tím se vygeneruje variabilní symbol...
VymazatAhoj Fi,
OdpovědětVymazat9.1. jsem zaslala žádost o vstup do klientské zóny a cca po 3 týdnech jsem se dotazovala, jak to vypadá. Dnes jsem žádost poslala znovu, je něco špatně?
Děkuji za odpověď
elbi@atlas.cz
Já teda mám žádost ze 17.1. a ještě tentýž den byla schválena, tak to zkus, mělo by to být v pořádku. Bohužel zjišťuji, že ne všem ty automatické emaily s potvrzením chodí. :(
VymazatKdbyy to nefachalo, dej vědět, podívala bych se na to ještě jednou. :)
Moc díky, Fi