sobota 7. října 2017

Podzimní plán 2017

A je to zase tady - pomalu, po roce, plíží se k nám Vánoce! :)
Je to úžasné...už potřetí se scházíme nad Podzimním (později Vánočním) plánem. 
Od této chvíle si každý týden stanovíme pár úkolů a přidáme si do našeho rozvrhu trochu práce navíc, to všechno jen proto, abychom v polovině Adventu nešíleli a nesnažili se udělat najednou úplně všechno.



Vítejte u letošního Podzimního plánu!




Do Vánoc nám zbývá celých 11 týdnů. Máme před sebou ještě celý podzim, který si žádá své rutiny, bez kterých by to na Vánoce (ale i celou zimu po nich) nevypadalo a neprobíhalo ani z půlky tak, jak si přejeme.

Pro následující týden si stanovíme tyto úkoly:

Pro stažení klikněte SEM
  • Oprášíme loňskou (předloňskou) složku Vánoce. Pokud jste zde noví, vytvořte si ji. Vyčleňte si desky, karis blok, pár stránek v diáři, nebo jinou formu vedení záznamů. Sem si odteď budeme ukládat vše, co se bude týkat vánočních příprav a podzimních rutin. Budeme v archivaci důslední, protože nám to ušetří mnoho času nejen počas příprav nadcházejících, ale i všech budoucích Vánoc. Jak, už jsem popsala v tomto příspěvku předloni v lednu. Do složky si rovnou vytiskněte první tabulku, do které si odteď můžete zaznamenávat nápady a tipy na dárky. Je to takový gift list nanečisto. Pište, přepistujte i škrtejte, cílem je, abyste měli v horizontu zhruba dvou až tří týdnů konkrétnější představu o tom, co komu letos koupit, objednat či vyrobit. Odkaz na tabulku je ZDE, dávejte při tisku pozor na vlastní nastavení. Soubor má formát A5, aby se nám vešel do diářů nebo kabelek a mohli jsme jej mít stále při sobě!

Dále - pokud počasí dovolí, pusťte se do misí na čerstvém vzduchu:

  • proveďte úklid auta (vysát, utřít prach uvnitř, vyčistit potahy)
  • vyperte potahy dětských autosedaček (odmočit, namydlit skvrny žlučovým mýdlem a strčit do pračky)
  • vyperte podsedáky u zahradního nebo balkónového nábytku a ukliďte je
  • umyjte venkovní nábytek a zahradní hračky, a zazimujte je

V domě:

  • odvzdušněte všechna topení (pokud jste tak ještě neučinili)
  • pokud ještě nemáte hotovou revizi komína, objednejte kominíka
  • objednejte i technika na seřízení oken, venkovních rolet a zimní zahrady, máte-li.  Bylo by nepříjemné, kdyby vám v zimě utíkalo teplo, nebo něco nefungovalo.

Rozdělte si s partnerem úkoly, přizvěte si na pomoc na zahradu děti, ať vám jde práce od ruky a nejste na všechno samy, milé ženy.
Seznam vypadá dlouhý, ale ve skutečnosti se jedná o krátké mise.

Za týden se opět sejdeme a vytyčíme si úkoly na 10. týden do Vánoc.

Krásné podzimní dny! :)

15 komentářů:

  1. Nějak se nám to doma zadrhlo, k podzimnímu plánu se ráda přidám. Hlavně auto potřebuje dát do pucu...
    I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :) Tak pojď a naskoč ;) Jak jsem psala níž, v polovině týdne se má zlepšit počasí, taky se na to auto těším, nebo spíš auto se těší :)
      Co jinak u vás? Co ten tvůj trojlístek? :)

      Vymazat
  2. Tak vše jsme zvládli už tento týden ve dnech kdy bylo trochu krásně. Protože teď už jen prší a prší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, teď je opravdu ošklivo. ALE - v polovině týdne se má oteplit až na 19°C, takže by to mohlo být příjemnější, hlavně na ty venkovní mise.
      Mimochodem, loni bylo krásně teplo na 28.října. Ale na to se nedá spoléhat :)

      Vymazat
  3. To je asi poprvé, co jsem v předstihu. Včera jsem vyprala potahy autosedaček a vyluxovala a umyla auto.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak auto jsem vyluxovala minulý týden, nechala holčičky vyklidit jejich bordel na zadních sedadlech a po včerejší brigádě na tábořišti mohu luxovat znovu. Pozitivní je, že už tam nestihly vytvořit další bordel. Bude to rychlejší.
    Ještě do podzimního plánu přidat uklizení zadradních hraček - kyblíky, lopatky na písek. Už jim nechávám jen jeden kyblík, lopatku a hlavně hrábě na hrabání listí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahradní hračky v plánu jsou (ten poslední bod misí na vzduchu).
      Jen jsou vždycky nervy kolem demontáže trampolíny, u nás tedy bohatě využívané. S tím vždycky čekáme do nejzazších dní, a pak se stejně pravidelně znovu oteplí a vypěkní 😊

      Vymazat
  5. Jé je, tak já jsem si začala psát seznam dárků, které jsem už stihla koupit, a úplně jsem zapomněla, že mám nějakou vánoční složku😉 takže díky za připomenutí! Hračky a nábytek jsme stihli uklidit, když bylo těch pár dní pěkně, ale autosedacku chci vyprat a prodat uz pul roku, tak snad to konečně udělám☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Fi,díky za tuto misi...snad se mi povede zapojit se i děti...kominík tu byl minulý týden tak s radostí 1 bod odskrtnu,ale zazimovat hračky na písek a trampolínu mi asi neprojde,tak v listopadu jako vloni?no stihl napadnout na trampolínu nějaký sníh..zrovna jsem uvažovala o nějakém předvánočnim plánu,přemýšlela o kurzu Jimejinak,ale zdravé jídla by mi doma asi neprošli,a je to placené - sice ne přehnaně...
    Začíná se mi toho doma hromadit víc a energie na úklid ubývá s neverending odstraňováním hotspotů... potřebovala bych Tebe nebo MariiKondo..aby mi pomohli zbavit se věci,co se mi povedlo nashromáždit kdybynekdybylopotreba...
    Díky za Tvůj blog,zkusím jej zas (na)sledovat místo surfování po FB, prip.ND...Miki(f)

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes mají děti trampolíny... Já jsem chodila skákat na posteli naší paní domácí, která měla v posteli drátěnku. Paní domácí byla trochu podivín, protože každé ráno odnesla peřiny do druhého pokoje, kde celý den větraly a postel zůstávala prázdná, jen s matracemi. A já jsem chodívala k paní domácí na návštěvu a ta mě nechávala na té posteli skákat. Jen mi vždycky říkala: "Jen, bobečku, opatrně, abys nespadla dolů". - Na tu paní domácí moc ráda vzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  8. huráááá - auto to potřebuje jako prase drbání :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    moc děkuji za "podzimní plán" a hlavně za tabulku s dárky. Každý rok si píšu seznam, ale není tak krásný jako Tvůj. Zahradu jsem začala pomalu uklízet. Jen si říkám, že kdyby bylo více ořechů než listí, tak bych ještě vydělala. Mám velkou zahradu a někdy nevím co mám dělat dřív. Díky Tvým stránkám už se, ale nestresuji. Přeji krásný večer Monika

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za super Pozimní plán, dal by se udělat i v tištěné podobě do diáře?
    Děkuji

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.