neděle 10. ledna 2016

30 Day Shred s Jillian Michaels

O Jillian Michaels jsem se zmiňovala už v květnu, v rámci Jarního restartu.

Jill je fitness trenérkou a autorkou několika bezvadných a především hodně efektivních cvičebních programů, z nichž asi nejznámější je 30 Day Shred. Taky jím mnozí začínají - už proto, že je zdarma k mání na internetu, i když najít třetí level (i jiné její programy) vyžaduje trochu googlování. První dva jsou zdarma na YouTube, stačí zadat 30 days shred. Jill to toleruje, protože je chytrá marketérka a ví, že si tak získává klienty a příznivce jejích placených programů a vydaných knih. Včetně mě.

Jill dokáže během třiceti dní ze svých cvičenců vyklepat a vypotit jednu až dvě konfekční velikosti a to vám říkám, jako že se Fidorka jmenuju. Existuje mnoho jiných fitness trenérů, programů a videí, ale když je potřeba, vracím se jako nějaký dobrý holub právě k ní a nedám na ni dopustit.
Koukněte na google.

A protože jsem po roce sezení u počítače a především po podzimu, kdy jsem zajídala "diářový stres" a provozovala po večerech "bílý sex", trochu váhově prospěla, mám tváře jak slabikáře a to co mám kolem pasu, bych ráda nazvala madly lásky, ale něco tak .. no takového... si tak něžné pojmenování ani nezaslouží.
Takže SOS Jill, help me, please...!

A Jill je dobrá kámoška a pomáhá. Syčí na mě z monitoru a cení zuby, pronáší motivační i zdrcující hlášky a první kilo tuku je dole. Kilo, pf...zní jako nic. ALE - kilo tuku, přátelé, to jsou 4 kostky másla. Čtyři! To už zní líp, co?

Rozhodně nebudu fušovat do řemesla četným fitness blogerkám, z nichž to mnohé dělají velmi dobře a jsou skvělým zdrojem kvalitních informací. Takže tímto příspěvkem s fitness končím. Tedy na těchto stránkách. Ale proč to teda vlastně píšu?

No protože vám to chci přiblížit z pohledu organizačního, jak jinak!

Protože sama vím, že není žádná legrace po celém dni v práci nebo po celodenní péči o děti a domácnost jen tak vzít bundu z věšáku a vyrazit do mrazivých večerů kroužit kolem parku nebo jít do fitka. Absolvovat cestu tam, odkroutit si hodinku (mezi vyrýsovanou a vystajlovanou omladinou), hodit sprchu a zase běžet domů.
Na 30 DS je kouzelné to, že jedna cvičební lekce zabere 30 minut a finito. Cvičení je koncipováno tak, že nejenže vydá za hodinku a půl jiného pohybu, ale ještě vám nastartuje metabolismus tak, že spalujete hezky ještě 24 hodin poté. Pěkně doma v obýváku, bez nutnosti mít repre cvičební dres, stačí kvalitní podprda (toho skákání je tam totiž fakt dost), dvě 1 - 1,5kg činky (nebo plné PET láhve), pití po ruce a půlhodina klidu a soukromí. Jo a kalhotky teda radši taky, uvádím pro pořádek ;)
A je to. No neberte to! ;)

Můžete si o programu vyhledat ještě trochu víc info na netu a pokud vás to naladí a chtěli byste to zkusit, mám pro vás tabulku (no jak jinak!), ve které si můžete odškrtávat odcvičené lekce a zaznamenat si i výsledný efekt. Protože čísla nelžou a motivují.
Tabulku stahujte ZDE (klik na zde!).
Formát A5. Majitelky 4 kroužkových diářů jako je TD nebo ADK děrují 4x, majitelky Filofaxů 6x. Majitelky lepených diářů lepí.


To je vše. Je to otrava, není to zadarmo, ale vydržte to, stojí to za to, uvidíte za měsíc! Já myslím, že budu dělat tabulku na Ripped in 30 ;)

Tak ať to jde! You can do it! ;)

9 komentářů:

  1. S Jill cvičím už nějaký ten pátek, začínala jsem taky s 30 DS. Teď momentálně kombinuji Killer ABS a Killer Buns, tak uvidíme :-)
    Zaujalo mě měření tuku. To je nějaká speciální váha? Pro větší motivaci bych také uvítala, kdybych viděla, kolik kostek másla ze mě spadlo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jsou speciální váhy a opravdu je doporučuju, protože jsem díky téhle váze viděla, jak je důležité si hlídat podíl bílkovin a pitný režim. Jakmile jde totiž úbytek ze svalů, je to špatně.
      Taky dobře otvírá oči při držení přísných nízkokalorických diet, to je frustrace, když člověk vidí, že hladoví, a ztrácí hlavně svaly, tuk se drží ;)

      Váhy hledejte pod "osobní váhy s analýzou", anebo si zjistěte, zda ve vašem okolí není nějaká lékárna, kde by měli tuto váhu (u nás např. Dr.Max). Váhy mají i výživoví poradci, ale ti vás budou hned lanařit.

      Vymazat
  2. Taky jsem se plna elánu vrhla někdy v listopadu na 30DS, a skončila jsem hned třetí den s nataženým (naštěstí jen nataženým) lýtkovým svalem. Pravda, 5 let jsem ve fitku nebyla. Ale po prvotním šoku prvního dne jsem byla mile překvapena, že to se mnou není vůbec tak špatný. Tak jen bacha pro ty staršího výrobního data - radši investujte pár minut před vlastním cvičením a pořádně se rozcvičte a zahřejte svaly. Jinak máte na měsíc padla s jakýmkoli skotačením, pokud dopadnete podobně jako já ;-). To jen tak na okraj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrá poznámka. Pár lidí si stěžuje, že je potřeba se víc zahřívat i protahovat.
      Já osobně se na to vrhám vždycky v době, kdy jsem nějaká zahřátá už sama o sobě - protože to bývá po návratu z ranního odvodu do školky, nebo po úklidu. Že bych se jen tak zvedla ze stavu nečinnosti a šla cvičit, to se mi nestává :)

      Vymazat
  3. Já jsem maminka a stále kojím, takže Jill není v tuto chvíli nic pro mě. Ale nebojte holky, jdu do toho s Vámi, jen vybírám něco klidnějšího... Taky třicetidenní výzva, s mojí oblíbenou jógou. https://www.youtube.com/playlist?list=PLui6Eyny-Uzx5BRNB2_Kvycrn5h9OsaHC

    OdpovědětVymazat
  4. Je to neuvěřitelné. Včera 1. den, jsem byla totálně kaput, a dneska 2. den to bylo aspoň o 80% lepší. Vůbec to nechápu! A jsem příjemně překvapená. Teda i dneska jsem splavená jako kůň, ale moc se mi to líbí, a to cvičení jinak nemám ráda. Líbí se mi, že se tam střídají krátké série cviků a ne, že se do omrzení a totálního vyšťavení dělá pořád to samé. Já k zahřátí využívám ten čas, kdy na začátku kecá a na konci si přidám ještě pozdrav slunci - toho protažení je tam fakt málo. Jo a vypnula jsem zvuk, páč jí stejně nerozumím a pouštím si oblíbenou hudbu. (O: Jsem zvědavá, jestli to opravdu těch třicet dnů vydržím (O:

    OdpovědětVymazat
  5. Jo! To zlepšení a nárůst výkonnosti je opravdu znát dost rychle. Já teď bojuju s tím druhým levelem, mně obecně vadí cvičit 10 dní jedno a totéž, no ale už to doklepu, snad. Pokud nepřijde nemoc, tak se těch 30 dní dá a za tu odměnu na konci to fakt stojí :)
    Tak držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. To je dost rozumný přístup, u kojení je jóga určitě lepší, taky se mi to pocení a cvičení na hraně při kojení moc nelíbí...díky za odkaz!

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, prosím prosím, nebude i tabulka pro Ripped in 30? Nebo už třeba někde je a unikla mi? Neuvěřitelné se stalo skutečností, dokončila jsem 30DS a mám chuť pokračovat dál. Jen se bojím, že bez tabulky to nebude ten samý úspěch:-) to odškrtávání má hodně co do sebe ! A jinak moc děkuji za tyto stránky a za všechno, co pro nás ostatní děláte!!! Enchanteressse

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář :)