čtvrtek 19. listopadu 2015

MailChimp - pozor, důležité





MailChimpova kapacita není neomezená a nad určitý objem, ke kterému už jsme se kriticky přiblížili, by začal stávkovat a žádat nemalou mzdu. Tomu se chceme vyhnout a tak jste si možná všimli, že jsem nedávno pozastavila příjem nových odběratelů.

O službu je ale veliký zájem a denně zodpovídám dotazy, kdy bude znovu přístupná dalším novým odběratelům atd.

Projela jsem si detailní statistiky a zjistila jsem, že stávající adresáti využívají službu z necelých 50%. U některých adres jsem si všimla, že maily neotvírají vůbec, protože třeba raději chodí na blog, nebo mají jiné důvody.

Chtěla jsem vás všechny proto požádat, abyste zvážili přínos přijatých emailů, a pokud je neotvíráte, nebo služby využíváte zřídka, maily se vám zbytečně hromadí, abyste využili možnosti se z distribučního seznamu odhlásit a uvolnit tak místo dalším, kteří by příjem využili více.
Odhlásit se můžete tak, že v kterémkoli "opičákově" emailu kliknete úplně dole na logem MC na větičku unsubscribe from this list.

Pro nové příjemce:

 

- email není jediným zdrojem informací o denních misích. Každou neděli je překládám a předkládám v týdenním přehledu a zveřejňuji na blogu i hlavní stránce webu Terapie domova. Stejně tak je sdílím na Facebooku.

 - maily mají tendenci padat do spamu, kontrolujte proto všechny složky vaší schránky, někde emaily najdete. Ideálně si odesílatele přidejte do kontaktů, označte mail jako "toto není spam" atd.


- adresáti nečtených (neotvíraných) emailů budou po určité době ze seznamu vyřazeni. Toto platí pro všechny stávající příjemce.

K odběru se můžete přihlásit na webu TD, v zápatí stránky je přihlašovací formulář.

Moc díky všem a přeji krásný Den pochůzek ;)

Fi

3 komentáře:

  1. Mě to padá do dvou složek různě. Každopádně vždy zprávu najdu, jenže když na ni kliknu jen jednou jak jsem zvyklá tak se mi zpráva zobrazí v pravém okně. Přečtu si ji a po vypnutí emailu a znovu zapnutí se mi zpráva zobrazuje jako nepřečtená. Tak je otázkou jak to vidí Opičák.

    OdpovědětVymazat
  2. Pozná opičák, že mail stahuju do aplikace v tabletu (případně WLM) a čtu odtamtud?

    OdpovědětVymazat
  3. Trackování, zda byl email otevřen, se běžně dělá pomocí malého obrázku, který se automaticky stáhne ze serveru odesílatele při otevření emailu. Pokud si uživatel čte emaily bez stahování obrázků, tak může propadnout do kategorie uživatelů, kteří mail neotevřeli.

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.