pátek 22. května 2015

Den 144. - Debordelizace kabelky a auta


Dnes je PÁTEK, budeme mít Den debordelizace KABELKY A AUTA
Věnujeme se stále oblasti ložnice
Pracujeme na návyku měsíce hýbat se

Den začněte RANNÍ RUTINOU pro úspěšný start
 
Úkoly tohoto dne
Jako každý pátek nakoukneme do kabelky; vyhodíme papírky od žvýkaček a účtenky, vylovíme vypadlé mince, vyklepeme drobky, doplníme zásobu kapesníčků, žvýkaček, pomád na rty atd.

Čistku uděláme i v autě - vyhodíme kelímky od nápojů, prázdné plastové lahve, ubrousky, kapesníky, drobky, parkovací lístky, zapomenuté svršky.

Děláme to každý týden, takže by tyto oblasti měly být víceméně v pořádku a mělo by vám to zabrat jen malou chvilku.

Poslední misí dne tohoto týdne v ložnici je: věnujte se 15 minut prádelníku, komod nebo šatníku. Lehce porovnejte komínky, srovnejte ramínka a boty, dostaňte z horních police nebo nějakého zakoutí tašku s věcmi na výhoz, na kterou jste už dávno zapomněli. 15 minut, ne víc :)

Den končíme VEČERNÍ RUTINOU a těšíme se na víkénd! :)

2 komentáře:

  1. Jupí, pátek, den úklidu přebalovací tašky a kočárku :) Díky moc za tento blog, nepřeháním, když řeknu, že mi mění život a začínám zvládat se dvěma dětmi věci, o kterých se mi dříve s jedním ani nesnilo. A to, že mám do čeho přebalit na návštěvě pokaděný dítě a v kočáru nevozím půlku lesa je jen taková třešnička na dortu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, taky jsem dělávala kočárek v pátek, tam se toho vždycky našlo snad víc, než v autě :))))

      A děkuju, Tyno, přesně takhle se mi měnil život dřív a moc mě baví to vlastně znova prožívat s vámi, čtenáři :)

      Hezký den!

      Vymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.