středa 1. prosince 2021

Kdy už přijde Ježíšek?

Je po něm sháňka! Po Ježíškovi - a po odškrtávacím kalendáři taky :D

Každý rok děti hučí a ptají se "kdy už...?" a "za kolik...?", a tak se stalo už milou tradicí, že sem dávám odškrtávací kalendář ke stažení a výtisku, který děti aspoň trochu zabaví a dá jim odpověď.

Letos jsem se rozhodla, že děti víc zapojím (a vám ušetřím toner v tiskárně).

Vytvořila jsem proto trochu jiný typ kalendáře, kde dostanou trochu větší prostor popustit uzdu své kreativitě a vyplnit trochu času při čekání na ten den.

Kalendář sestává ze 24 okének s různými vánočními symboly a číslicemi, které představují prosincové datum. Začínáme tedy dnes, tj. 1. prosince 2021.

Děti si odteď mohou každý den jedno políčko nejen odškrtnout, ale také vybarvit podle svého vkusu. Starší si mohou nad okénko napsat o který den jde (pondělí - neděle), očíslovat týdny, nebo spočítat všechna okénka a doplnit ke každému z nich kolik dní ještě zbývá do Štědrého dne. 

S mladšími dětmi lze nad kalendářem trochu procvičovat slovní zásobu, pojmenovat si jednotlivé symboly, u 13.12. si k hrnku s horkým čajem můžeme říct přísloví "Lucie, noci upije", můžeme si vyznačit první zimní den, konec školy/začátek prázdnin, zaměřit se na počet svící o adventních nedělích, "zjistit", že někdo ujídá cukroví u 11.12. (skřítek?) atd.

Kalendář má formát A4, tiskněte na šířku, volte "přizpůsobit velikost stránce".

Příjemnou zábavu a ať se kalendář hezky vybarvuje!

Odkaz na stažení a tisk je ZDE.


Fi

4 komentáře:

  1. Já jsem si v první moment nad těmi obrázky představila, jak si děti každý den něco uklidí a ještě si to odškrtnou a větší dokonce zapíšou. Navedl mě na to asi jsem byl ponožky. Asi už mi hrabe :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo, ale to není vůbec špatný nápad ��

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo, už byla po něm sháňka :-)))) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme, naše děti jsou nadšené, úplně jim to rozsvítilo den! Bezva nápad ��

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.