pondělí 25. ledna 2021

Vybíráme diářové desky 2021

Blíží se to! Co? Okýnko! Výrobní okýnko na naše nové desky! ♥

 

AKTUALIZACE DOLE V ZÁPATÍ!

 

Zpravidla vybírám materiál a design desek na další sezónu v květnu nebo červnu a přes léto jsou ve výrobě. Loni ale bylo všechno jinak - jako snad všude a ve všem - a o radost z nového přírůstku jsme tak byli na podzim ochuzeni. A mně to bylo moc líto.

O to víc si užívám to, že jdeme do výroby teď, ač vprostřed zimy a možností vyběru pouze jedné bary a designu. A právě proto, že pro tentokrát nebudete mít při nákupu na výběr ze dvou variant, jsem se už před časem rozhodla, že vás u této příležitosti přizvu ke slovu a barvu a vzor z TOP 3 vybereme společně. 

 

Sice nebudeme vybírat z celé palety možností, protože by asi bylo těžké najít konsenzus, vybírat proto budeme z trojice barev a dvou designů. 

Pomocí ankety jednoduše určíte, která barva je vám nejvíc sympatická. Bude-li výsledek suverénně jednohlasný, bude to fajn, bude-li těsný mezi dvěma barvami, pak budeme mít jasné vodítko pro výběr další edice (to bude tedy ta, která nyní těsně prohraje) a bude-li třetí barva outsider, pak aspoň budu vědět, kudy se příště nepouštět a kterou barvu pro příště ani nedávat do výběru (vy mi ale tipy do komentářů kldině dávejte!). 

 A teď si pojďme představit jednotlivé barevné varianty.

Po růžové byla nějakou dobu poptávka, a tak jsem s ní předběžně pro rok 2021 počítala. Zlatá růžová - Rose Gold - se dostala do výběru právě proto, že není ani příliš světlá, ani příliš sladká a není podle mě infantilní, jako některé "růžovky", co myslíte?

Kůže má  zrnitou (spíš krupičnatou) strukturu, takže v ploše nevypadá produkt jako kus kovu, a zároveň je příjemná na dotek. Bude se dobře udržovat, nebude na ní vidět každá tečka nebo vryp z běžné manipulace. Dá se otírat vlhkým hadříkem.

 

Střední neutrální tón šedé je něco jako malé černé v šatníku. Není to takový "eye-catcher" - chyták, který by zaujal pozornost na první pohled, ale čím déle na ni koukáte, tím víc vám přijde půvabná a oceňujete její univerzálnost. Vždycky bude ladit se vším. Když budete mít chuť, doplníte ji barevným střapcem, záložkou, nebo zářivou letní manikúrou, ale nikdy vám nepoleze na nervy svou výraznou barvou.

V minulosti už jsme měli o fous světlejší šedé desky s trochu jiným motivem kotev, než je na obrázku a i když první reakce a preference tehdy zpočátku vyznívaly pro druhé, tehdy pastelově růžové kotvy, brzy se skóre obrátilo a šedá se stala druhou nejpoptávanější barvou (hned po červené), proto je nyní v TOP 3.

Tentokrát jsem sáhla po typu kůže s výraznější strukturou s povrchem omyvatelným vlhkým hadříkem.  Tyhle kotvy budou držáci!


Petrolejová. O tenhle odstín si sice nijak masivně nepíšete, ale já jsem z něj už delší dobu úplně "nemocná" a podle mého názoru je ve výběrech upozaděný právě těmi na první pohled atraktivnějšími výraznějšími barvami. Ale mně se  strašně líbí, protože jde o klasicky elegantní odstín mořské modré a speciálně s jemně zlatými kotvičkami (ne kolotočářsky žlutozlatými, ale světlezlatými) by mohlo jít o ten kousek, který mi vždycky bude evokovat takovou tu náladu, jako když si druhý den letní dovolené dáváte ranní kafe na terase s výhledem na moře, po kterém tančí odlesky slunce a všechny zážitky a dobrodružství jsou před vámi. A ten pocit mi aktuálně teda dost chybí, eh.

I tento poslední typ kůže má zvrásněnou strukturu, nenáchylný povrch i odstín a bude se taky skvěle udržovat.

 

*****

Výborně! Barvy by se rýsovaly.

No ale co vzor

Na náhledech jsou kotvy, které už se dají považovat za leitmotif TD Diáře (té klasické verze), ale je mi jasné, že pokud už doma máte dvoje nebo troje, případně nejde o váš oblíbený vzor, možná byste rádi změnu. 

Pro tento případ jsem připravila variantu s populárním a zdobným arabeskovým vzorem - je to ten napravo:

Začíná se vaše představa rýsovat?

Petrolejové kotvičky, nebo zlatorůžové arabesky? Nebo šedé.....? No je to na vás! 

V klidu si náhledy prohlídněte, vyspěte se na to a pak hlasujte!

Jak to bude probíhat? V zápatí tohoto postu je "volební formulář". Vyberte jednu favorizovanou možnost a klikněte na VOTE (pak můžete hlasování opustit, není třeba klikat na další kroky formuláře). Průzkum bude po dobu hlasování tajný (v minulosti byly trochu potíže s nefér masově organizovaným hlasováním pro nějakou variantu, nebo při soutěžích). Výsledky proto budou zveřejněny až později, po ukončení volby. 

Hlasování ukončím ve středu 27.1. ve 23:59 h.

Výsledky budou zveřejněny ve čtvrtek ráno.

Vítězná varianta se dočká vzorku a po schválení půjdeme do výroby!

 

Děkuji za Váš hlas a podíl na nové edici TD Diáře :) 


Pokud TD Diář neznáte, pro pořádek uvádím základní náležitosti:

  • Rozměr desek (š x v): 180 mm x 235 mm
  • Náplň: A5  (kalendárium v prodeji na eshopu)
  • Materiál: jako vždy se jedná o umělou kůži, máme rádi zvířata ;)
  • Barva vnitřku desek: světle šedý nebo běžový odstín (v závislosti na výsledném odstínu vrchních desek)
  • Mechanika: 4 kroužky (rozteč 45 - 65 - 45 mm)
  • Průměr kroužků: 20 mm

 

Desky budou prodejné i samostatně nebo v kompletu s kalendáriem, pokud jej ještě nemáte. Při tvorbě náplně na letošní rok jsem rovnou přihlížela ke všem výše uvedeným barevným variantám a můžu vás ujistit, že ta bude ladit se všemi!

Cena desek bude upřesněna po výběru odstínu a designu.  

Dodání desek: konec března 2021, předobjednávky možné koncem února

 

UPDATE 28/1/21: 

Velké překvapení! 


Jsem ráda, že jste mohli hlasovat a dát najevo svoje preference, protože kdyby to bylo na mně, opravdu bych se asi nejvíc přikláněla k univerzálním šedým kotvám. Do výroby tedy směřují petrolejové kotvičky a těším se, až vám budu moct ukázat vzorek! ♥

Děkuji! 

8 komentářů:

  1. Klikla jsem na Vote pro petrolejové kotvy a dále to bylo anglick. Tak nevím, jestli jsem odhlasovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je v pořádku, dál už jsou jen nepodstatné informace, jako například vysvětlování, že jsou skryté výsledky atd.(viz výše), ale volba je zaznamenána. Děkuji! :)
      Fi

      Vymazat
    2. stejná volba - jsou krásné

      Vymazat
  2. Mám pořád tyrkysové šípy, ale kdybych si měla objednávat nové desky, byly by to na tisíc procent petrolejové kotvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám šedé kotvy, ale petrolejové kotvy vypadají báječně ;-)

      Vymazat
  3. Tedy, mám velké dilema. Moje srdeční záležitost je celý život petrolejová barva. A tahle je krásná. Ale poslední rok dva jsem okouzlena i rose gold barvou... no vyspím se na to ;-).

    OdpovědětVymazat
  4. Volila jsem petrolejové kotvy, barva je hezká a pokud vyhraje, desky si koupím :-) Petrolejová je malinko podobná zelené, kterou mám moc ráda, tak snad se někdy dočkám i krásně zelených desek ;-) kocomour

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.