čtvrtek 1. září 2016

Návyk měsíce září - večerní rutina

Zdravím v první zářijový večer!
Skončil nám srpnový návyk měsíce, doufám, že se vám podařilo osvojit si jej a kolečka prádelního soukolí se otáčejí jako uvnitř švýcarských hodinek: denně se prádlo vypere, usuší i složí, tak, aby žádný koš nepřetékal a nikde nestrašilo nevyprané ani usušené nesložené prádlo.
Pokud se vám do tohoto kolečka ještě nepodařilo naskočit, využijte přízně počasí a perte a skládejte, ať vidíte dno prádelních košů (= nirvána).

Nyní je před námi další návyk. Pro řadu z vás už samozřejmost, protože se zároveň jedná o jeden z babysteps, tedy počátečních krůčků systému FlyLady. Přes léto ale přirozeně vlčíme (protože jsme lidi, to dá rozum ;)) a proto se hodí si tento návyk osvěžit a trochu se hodit do latě, tak, aby nám ten nový start do školního roku šel hladčeji a stresů bylo o něco méně.

Večerní rutina! Mimochodem, na dovolené jsem četla časopis, k jehož koupi mě zlákal titul na obálce: Tajemství úspěšných žen spočívá ve večerní rutině. Byznysmenky a umělkyně (a zároveň matky, jako třeba G. Paltrow, V. Beckham nebo JLo) se měly podělit o recept, jak má vypadat takový příkladný večer hvězdné ženy. Ne že bych čekala nějakou úplně převratnou techniku, která by mě naučila třeba vyspat se dorůžova a plné síly za pouhé 4 hodiny, ale i tak mě zklamalo, když jediné, co jsem se dověděla bylo, že se mám hlavně bezvadně a třífázově odlíčit (přípravky nejlépe z kaviáru atd. za bratru $50 za kus), naložit se do vany s bublinkami nebo solí z Mrtvého moře ($70), pokud možno při svíčkách ($10) a rutinu završit transcendentální meditací (potřebujete jen ticho a klid).

Takže zpátky do naší reality a běžného provozu, a rutinám pro běžné smrtelnice.
Večer to ještě jde, ale ta rána! Uéé! Je to skoro jako s kocovinou - čím větší neřád večer, tím horší ráno! :)
A tak je potřeba mít na paměti, že úspěšný (ve smyslu klidný) den začíná už večer.
Už to známe, stačí málo: připravit si věci na druhý den, poklidit kuchyň a největší provozní nepořádek v místech, kde se tvoří hotspoty, provést hygienu ještě předtím, než se nám u televize nebo uspávání dětí začnou klížit oči, a především - jít spát brzy!

Tak dobrou! :)


5 komentářů:

  1. PS: rutiny s předškolními dětmi a mladšími školáky, o které jste žádaly, se budu snažit "nahodit" co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super a funguje to. I kdyz deti nemam delam tohle krome drezu a mycky kazdy vecer uz hrozne dlouho a rano jsem schopna odejit z domu skvele pripravena za pul hodky a bez stresu. Doporucuju. Hlavne to obleceni a klice to dokaze rano poradne zdrzet

    OdpovědětVymazat
  3. Vracím se do práce po 3 letech "dovolené", takže nastavení večerní a ranní rutiny je pro mě velké téma. Od dvou předškoláků máme posun ke dvěma školákům a jednomu předškolákovi a já zatím přemýšlím, co je horší:-) Ale první den jsme dali!

    OdpovědětVymazat
  4. jak jsem ráda,že děti jsou samostaný a můj večerní rituál spočívá v usednutí ke zprávám s kafíčkem a jehlicema a raní jen v buzení dětí, snídaně a výprava do školy je už na nich, vláště v sudý týden, kdyvzbudím a odjždím do práce

    OdpovědětVymazat
  5. Večerní rutina je super, díky za ni. Jen připravování oblečení dopředu jsem vzdala, nějak jsem pokaždé čekala jiné počasí a ráno stejně nakonec vybírala něco jiného :-D.

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.