pondělí 5. října 2015

Info

Na webu byla spuštěna dlouho očekávaná záložka s infem pro začátečníky.
Najdete v ní nejen odpovědi na několik nejčastěji pokládaných otázek, ale i podrobný návod na začleňování prvních základních krůčků, tzv. BabySteps.
Časem ještě přibyde záložka se slovníčkem pojmů (to pondělní žehnání prý zavání okultismem ;)).





pašák!
Jinak Zaměstnancem měsíce září se stal (můj jediný zaměstnanec) MailChimp. Doručil za měsíc přes 6,5 tisíce emailů! Co mi přijde překvapivé, je to, že ze 100% doručených mailů je jich otvíráno jen kolem 50%. Trochu se bojím, že ke všem odběratelům ještě nedorazila informace, že musí kontrolovat i spam, koš nebo jiné záhadné složky emailové schránky, protože tam naše maily padají nejčastěji.

Tak kontrolujte, ať vám něco neuteče a opičákovo úsilí nevychází vniveč! ;)

Krásné pondělí...


4 komentáře:

  1. Fi, prosím, pozná Opičák, že je mail otevřen a přečten i přes mobil?

    OdpovědětVymazat
  2. Měl by. Ale myslím, že už nemusí poznat, když někdo čte mail jen v náhledu (Outlook), tím pádem ho nerozklikne. Nebo...?

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, jestli přesně pozná, odkud se mail otevře, ale pozná rozdíl mezi čtením a kliknutím.
    Já mám proto podezření, že ještě velké části odběratelů to chodí do koše a neví o tom. Uvidíme, jaké budou zítřejší statistiky po tomto upozornění.
    Abych to upřesnila, mně je jedno, jestli uživatel maily čte, je mi jasné, že část lidí je může mít jen jako záložní zdroj a přístup k misím, čili statistikám nepřisuzuju žádnou váhu, jen mi jde právě o to, jestli se už ke všem dostala informace, že to padá do spamu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáte někdo zázračný tip, jak přemluvit opičáka, aby doručoval do Doručených a ne do spamu? Provedla jsem obvyklá opatření (uložit odesílatele do kontaktů, naklikat "toto není spam"...), ale filtr Seznamu je neúprosný a furt mi to vyhazuje :/

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře a čtenáře blogu ♥
Prodejcům proto děkuji, že neobtěžují ostatní vkládáním "komentářů" s linky na úplně nerelevantní produkty, kterým chtějí dělat reklamu. Takové okamžitě mažu a nahlašuji jako spam.